هتل استقلال تهران


هتل بین المللی 5 ستاره پارسیان استقلال ( هیلتون سابق) تحت رزرو هتل استقلال پوشش شرکت هتلهای بین المللی پارسیان در رزرو هتل استقلال زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع واقع در منطقه باغشهر تهران - دامنه سلسله جبال البرز - نه تنها بزرگترین هتل در زنجیره هتلهای پارسیان به شمار می آید رزرو هتل استقلال بلکه به جهات گوناگون منحصر بفردترین هتل جمهوری اسلامی ایران است. 2 برج غربی و شرقی هتل که به ترتیب طی سالهای 1341 و 1351 به بهره برداری رسیده است با مجموع 552 باب اتاق و سوئیت های رزرو هتل استقلال مجلل و مجهز به تمامی امکانات رفاهی و ارتباطی، سالن های برگزاری همایش ها و اجتماعات شغلی وخانوادگی با ظرفیت های متفاوت، رستوران های لوکس ایرانی و فرنگی دائمی و فصلی با منوهای غذایی بین المللی، مراکز تجاری رزرو هتل استقلال متنوع و امکانات ورزشی به همراه بهره مندی از نیروهای جوان و مجرب صنعت هتلداری تنها بخشی از وجه تمایز هتل پارسیان استقلال با سایر مراکز اقامتی و پذیرایی فعال در ایران است که خاطره ماندگاری را برای رزرو هتل استقلال همه میهمانان محترم این هتل رقم می زند. تلاش ها و اقدامات اثربخش سال های اخیر این هتل در عرصه استانداردسازی خدمات، بازسازی و بهینه سازی مداوم اتاقها، سوئیت ها، سالن های برگزاری همایش ها و رستورانها، رزرو هتل استقلال اهتمام ویژه به آموزش ضمن خدمت کارکنان با هدف ارائه خدمات مطابق با استانداردهای روز هتلداری به میهمانان، راه اندازی بخشهای متنوع در راستای فراهم کردن رضایت مندی مشتریان مانند بخش ارتباط با میهمان از جمله رزرو هتل استقلال امتیازات ویژه هتل پارسیان استقلال در مقایسه با دیگر هتلها است.


مواردی را که موقع رزرو هتل رعایت کنید


چک کردن محل دقیق هتل را فراموش نکنید :

ممکن است هتل ایده آلی را رزرو رزرو هتل کرده باشید که توسط جاده های بسیار شلوغ اطراف احاطه شده باشد یا در نزدیکی سطح شیبداری واقع شده باشد رزرو هتل یا اینکه به بزرگراه متصل شود ، در این صورت مکان مناسبی برای قدم زدن نیست . همچنین بیرون رفتن شما نه تنها رزرو هتل آزار دهنده بلکه خطرناک هم می تواند باشد . زمانی که هتل را رزرو می کنید به داشتن امکانات اطراف به خصوص نزدیک رزرو هتل بودن آنها توجه کنید . ساده ترین و بهترین راه برای حل این مشکالت چک کردن وب سایت هتل می باشد ، زیرا اکثر هتل ها نقشه ی مکانی که هتل واقع شده را در وب سایت قرار می دهند . 2 -نظرهای موجود  رزرو هتل در سایت را هم مطالعه کنید : برای رزرو یک هتل یا اتاق باید به موارد مدنظرتان که باعث لذت بردن از اقامتتان می شود توجه داشته باشید . هنگام چک کردن سایت نظر مشاورین یا مردمی که قبال در مورد هتل تجربه بدست آورده اند را هم بخوانید . همیشه مشکالتی از قبیل سروصدا ، غذای نامناسب و ...می تواند وجود داشته باشد که رزرو هتل تا در آنجا اقامت نداشته باشید متوجه نخواهید شد . البته همیشه موارد بد مشاهده نخواهید کرد ، بلکه ممکن است برخی از افراد یا مشاورین در مورد امکاناتی که هتل در اختیار مسافران می گذارد تعریف کرده باشند . 3 -رفت و آمد از فرودگاه به هتل را بررسی کنید : استفاده از وسیله ی نقلیه عمومی برای رفتن به مقاصد اطراف هتل و قرار رزرو هتل گرفتن میان مردمان محلی بهترین راه است . اما مسئله ای که وجود دارد رفت و آمد شما به هتل است که اگر از قطارهای درون شهری استفاده کنید ، با چمدان هایی که همراه دارید بسیار خسته کننده و سخت است و اگر بخواهید رزرو هتل ماشین کرایه کنید هزینه ی باالیی دارد ، پس به این مورد هنگام رزرو هتل توجه کنید .


ابعاد ماشینهای چاپ


ماشینهای چاپ افست از ابعاد 25×35 تا 100×140 وجود دارند و به علت وجود دستگاههای با ابعاد مختلف باید دقیقا محاسبه شود که کار چاپی ما با کدام یک از این دستگاهها تراکت به صرفه تر است چون در تیراژ های بالا استفاده از دستگاه مناسب از نظر اقتصادی تفاوت زیادی در کل تراکت هزینه ها ایجاد می کند. مثلا کاری با ابعاد 25×35 و تیراژ 10000 را میتوانیم هم با دستگاه 50 ×70 و دو دور چاپ کنیم و هم با دستگاه 100×70 و یک دور . که چاپ با 100×70 به صرفه تر است. تراکت البته باید هزینه فیلم و زینک را هم در نظر گرفت. و ممکن است در کارهای با تیراژ متوسط با احتساب هزینه فیلم و زینک تفاوتی در استفاده از دستگاههای مختلف از نظر هزینه ایجاد نشود. - اما  تراکت در مورد ابعاد ماشینهای چاپ و هزینه متوسط چاپ با هر کدام.کوچکترین دستگاه چاپ که قدیمی تر هم هست و در ضمن فقط نوع تک رنگ آن وجود دارد.ماشن نیم ورقی (35×25) است . که  تراکت معمولا برای کارهای با ابعاد کوچک و نهایت دورنگ مثل سربرگ و تراکت قابل استفاده است. در این تراکت ماشین از کاغذ a4 هم می توانیم استفاده کنیم.(البته از این سایز کوچک تر هم وجود دارد که افست محسوب نمی شوند)


نکاتی در مورد چاپ


قبلا بهتر است انواع سیستمهای چاپ را بدانیم. سیستمهای مختلفی برای چاپ وجود دارند از انواع چاپ دستی گرفته تا چاپهای سیلک کارت ویزیت و فلکس و تامپو و.. و چاپهای ماشینی مثل سیستمهای مسطح ( ماشین ملخی و یا افست مسطح ) و کارت ویزیت چاپ افست و این اواخر چاپ دیجیتال.آنچه که امروزه بیشتر با آن سرو کار داریم چاپ افست و دیجیتال است. که اکنون موضوع بحث ما چاپ افست است.نکته ایی که باید قبل از هر چیز به آن اشاره کنیم این است که برای چاپ افست حتما باید از سیستم cmyk استفاده شود. (نکته ایی که همه به آن آگاهی دارند لزوم کارت ویزیت کالیبره بودن مانیتور و مدیریت رنگ است)چاپ افست مبتنی بر چاپ چهار رنگ است اما می توانیم کارهایی با یک رنگ،را تا 10 رنگ مختلف چاپ کنیم.(یک رنگ به صورت نزولی از کم تا زیاد) که البته چاپ بیشتر از 4 رنگ تخصص و اطلاعات خاص خودش را می طلبد. ماشینهای چاپ افست یا تک رنگ هستند یا دو رنگ و یا چهار رنگ و البته کارت ویزیت دستگاههایی وجوددارند که چاپ بیشتر از چهاررنگ را انجام میدهند.(همان چهار رنگ ولی پشت و روی کاغذ و ورنی که از بعضی لحاظ برای زیبایی کار است تا کیفیت یا .... در ماشینهای چاپ افست برای هر رنگ ک ستون چاپ وجود دارد که متشکل از سیلندر بستن زینک و غلطک های رنگ است.(این فقط در بعضی از دستگاها دلالت میکند (رولند که ساخت امریکا است دو رنگ بر روی یک برج  کارت ویزیت روی هم سوار هستتند))در دستگاههای تک رنگ هر رنگ بطور مجزا چاپ می شود . مثلا یک کار چهاررنگ باید چهار بار از ماشین عبور کند و هر بار رنگها تنظیم شوند . و به همین دلیل در کارهای چهار رنگ بهتر از است از این نوع ماشینها استفاده نشود چون تجربه اینگونه ثابت کرده است که در صورت چاپ چهار کارت ویزیت رنگ با دستگاه تک رنگ نتیجه به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود.(البته با یک اتا کار ماهر این کا رو هم میشه انجام داد.)


پنل اس ام اس تبلیغاتی


افزایش مشتری وافزایش فروش پنل اس ام اس و ده دلیل طلایی که چراپیامک بایدقسمتی ازبرنامه بازاریابی شما باشه دلایل فوق العاده منطقی و تجربی وجود دارد پنل اس ام اس که ثابت نموده که باتوجه به اینکه اخیرا همه نظرها به شبکه های اجتماعی معطوف است بازم بازاریابی پیامکی در اوایل جدول رده بندی پنل اس ام اس قرار داره دسته: فناوری اطلاعات بازدید: 2 بار فرمت فایل: doc حجم پنل اس ام اس فایل: 8 کیلوبایت تعداد صفحات فایل: 5 10 دلیل طلایی که چرا پیامک باید قسمتی از برنامه بازاریابی شما باشد؟ مشاوره بازاریابی پیامکی حتما شما خواهان برقراری ارتباط با مشتریان خود هستید، ارتباط با مشتری پایه و اساس هر کسب و کار و صنعتی است. آیا مشتریانتان از... افزایش مشتری وافزایش فروش و ده دلیل طلایی که چراپیامک بایدقسمتی ازبرنامه بازاریابی شما باشه افزایش مشتری وافزایش فروش و ده دلیل طلایی که چراپیامک بایدقسمتی ازبرنامه بازاریابی شما باشه  دلایل فوق العاده منطقی پنل اس ام اس و تجربی وجود دارد که ثابت نموده که باتوجه به اینکه اخیرا همه نظرها به شبکههای اجتماعی معطوف پنل اس ام اس است بازم بازاریابی پیامکی در اوایل جدول رده بندی قرار داره. دسته پنل اس ام اس بندی: جزوات« سایر موارد فرمت فایل دانلودی: zip فرمت فایل اصلی: doc-Rar حجم فایل: 8 کیلوبایت 10 دلیل طلایی که چرا پیامک باید قسمتی از برنامه بازاریابی شما باشد